NOTÍCIES

L'escriptor Manel Loureiro
Autor/a Maria José García 22 Apr, 2024
El 26 d'abril, dins les activitats programades entorn al Dia del Llibre, tenim una nova conferència del Cicle d'Escriptors. Ens visita Manel Loureiro, reconegut escriptor de thriller, traduït a més de vint idiomes i autor amb 200.000 exemplars venuts als Estats Units, per la qual cosa l’han anomenat com l'Stephen King espanyol.
Edició anterior de Paraules que alimenten 2023
Autor/a Eva Pascual 16 Apr, 2024
Coincidint amb la celebració del Dia del Llibre, la Biblioteca Pública de Palma “Can Sales” ha organitzat la novena edició de “Paraules que alimenten”, una activitat de caire solidari realitzada en col·laboració amb l’ONG Mallorca sense Fam. Al llarg de tot el dia els llibres aportats per la biblioteca, procedents de donacions, s’intercanviaran per aliments i altres productes que duguin els ciutadans.
Guanyadors del concurs de cartes d'amor amb la directora i els membres del jurat
Autor/a Eva Pascual 08 Apr, 2024
El dissabte 6 d’abril, es varen atorgar els premis i es va fer la lectura de las cartes d’amor premiades al XIX Concurs de cartes d'amor de la biblioteca.
Prestatgeries buides de llibres a la sala de fons general
Autor/a Carolina Guayta Garrido 11 Mar, 2024
A principis de març s’han posat en marxa els treballs de les obres de reforma previstes per a aquest any, amb una durada prevista de nou mesos. Durant les obres la biblioteca romandrà oberta, però es tancaran serveis alternativament.
La cantant, compositora i pianista Sheila Blanco
Autor/a Cristina Moragues 21 Feb, 2024
Un any més la biblioteca Pública de Palma “Can Sales” celebra dia 21 de març el Dia Mundial de la Poesia, un dia per honrar els poetes, reviure tradicions orals, promoure l’escriptura i la lectura de la poesia i fomentar la convergència entre la poesia i altres arts com el teatre, la dansa, la pintura i la música. Per aquest motiu hem convidat a una gran artista, la pianista, compositora i cantant Sheila Blanco a oferir el concert Cantando a las poetas del 27.
Usuària a la comicteca
Autor/a Eva Pascual 17 Feb, 2024
Per segon any consecutiu, el 17 de març se celebra a Espanya el Dia del Còmic i el Tebeo, com a mesura per impulsar el sector i també per a reconèixer el paper dels professionals del sector del còmic a la vida social i cultural.
Primera conferència amb la nova pantalla al fons
Autor/a José Calvo 17 Feb, 2024
Aquest mes a la Biblioteca Pública de Palma Can Sales s’ha dut a terme un avenç en la modernització dels seus espais, la instal•lació d'una pantalla de televisió a la comicteca per millorar les seves capacitats audiovisuals.
Intervenció del cònsol general d'Ucraïna, Artem Vorobyov, a la biblioteca
Autor/a Carolina Guayta 01 Feb, 2024
A finals de gener la biblioteca va rebre la visita del Cònsol General d’Ucraïna a Barcelona Artem Vorobyov per la inauguració de la primera “prestatgeria de llibres ucraïnesos” en el territori del districte consolar.
Llibres en ucraïnès
Autor/a Carolina Guayta Garrido 24 Jan, 2024
La Biblioteca Pública de Palma “Can Sales” inaugura un fons de llibres en ucraïnès, destinat al préstec per la comunitat ucraïnesa resident a Mallorca. El nou fons en ucraïnès prové d’una primera adquisició realitzada per la biblioteca, gestionada pel Govern de les Illes Balears, i d’una donació del Ministeri de Cultura d’Ucraïna.
Més entrades